Tokyobtl hayır bende veya bebekte hiçbir sıkıntı yaşamadım ama muhakkak bunun için doktora danışın bana ozaman o ilacı vermişlerdi belki şuan size başka bir ilaç verebilir korkmayın hiç zaten rennie çiğneme tableti gibi çiğniyorsunuz o hepsini döküyor ilacı kullanırken işte hergun çarşaf değişimi iç dış kıyafet değişimi yapmanızı söylüyorlar yüksek derecede yıkamanızı ütülenerek girilmesini söylüyor ben o şekilde kullandim dediklerini uyguladım sonra kurtuldum çok şükür bir daha hiç olmadı