Ertugrulum 37+1 bebegim dogum kanalina girmis 1-2 haftaya gelir diyor doktorum cati muayenemi oldum inanın hic korkulacak bisey yok catimda asiri musaitmis 😂 kendinizi serbest birakin ve egzersizlere yogunlasin cok mutluyum kavusmamiza az kaldi insaallah 💕
Ertugrulum Insallah canim bebeğinle konus iletisim kur ve bol bol dua et en guzel zamanda en saglikli sekilde gelmesi icin inan hissediyorlar 💕😍 Aliahlas
Ertugrulum ozgegfr hayir canim en fazla 4- 5 saniye hic agri olmuyor sadece kendini kasma zaten jel sürüyor 🙂
Ertugrulum humaninannesi61 Amin kacinci haftadasiniz bilmiyorum ama ahududu yapragi cayi da dogumu kolaylastiriyormus esime aldircam sizinde bilginiz olsun 😍🤗