Kızlar bu benım 3 .hamılelıgım.Daha çok ıkıncıde ve bunda olmak uzerı hamılelık donemınde boyun bolgemde et benlerı cıktı kucuk kucuk, gobek bolgemde de acık renk mınık benler olustu bu hamılelıgımde de yuzumun kenarında mınık leke ve benler olustu boynumda kı et benlerı daha cok arttı .Bu durumu yasayanınız var mı ? Muhtemelen yıne degısen hormonlar kaynaklı fakat baska ne sebeble olabılıyor bılıyor musunuz ? Ayrıca et benlerı ıcın çözümünüz var mı