Damla26 Karnım o kadar çok agriyor ki nefesimi kesiyor az önce doktoruma sordum Normal dedi böyle olan var mi göğüs kafesim sıkısiyor resmen
Zhraagk Bendede oluyor Canım doktor hamilelikte olur dahada artabilir uzanarak dinlenmeye bak demişti. Allah yardımcın olsun