20 haftalık gebeyım bugün kontrole gıttıgımde doktorumuz bebegımın sol kolunun gelısmedıgını söyledi. Bu durum cok canımı sıkmasada aklıma takılan sorularım var. Önümüzdekı aylar gelişirmi? Acaba makıneden dolayımı tam goremedı de böyle soyledı? Ayrıntılı ultrasyonu cektırmek ve cektırmemek arasında cok kararsız kaldım. Bana yardımcı olurmusunuz Anneler🤲🏻