Aslan10 Mlsfcr haklısınız ben daha 14 hafta oldum herseyimi aldım 1 2 numara bez ve ıslak mendili bile stok yaptım zamalrdan korkar olduk rabbim yardımcımız olsun canım. Civile bak bi baya uygun hersey orda
Aslan10 Mlsfcr cinsiyetsiz aldım ılerde başka çocuğum olursa diye ben öyle pembeli mavili sevmiyorum. Cinsiyeti beli olunca isimli takım yapcan sadece canım kapı süsü falan