VahideEktirir
37+6 haftalık hamileyim ama ultrason ölcüsü 35+3 gun gösteriyo kilosuda 2800 gelişim geriliğindenmi acaba başına gelen yada bilgisi olan varmı 😒😔
Mutlulugum
Evet ve bence kilosu 35 haftaya gore cok iyi ve uygun. Hemen gelisiyorlar uzulme vanim
Zhraagk
Banada doktor bir hafta geriden geliyor demişti ama normalmiş bende paniklemiştim doktor genelde öyle olur diğer hastalarımdada karşılaşıyorum demişti
Ozlem32
Mesela şimdi doğumuna 2 hafta değil de 4 hafta mı falan mi oluyor