Sevgi-59 gebelikten önce de sıcağı sevmezdim bi de bende düşük tansiyon var sıcakta iyice nefes alamıyorum elim ayağım boşalıyor dün gece 5te elektrikler gitti klima kapandı öğlen 1 gibi geldi o saatte kadar neler çektiğimi bi Allah bilir. Allah kliması olmayanlara birlik oturanlara ya da ne bileyim kalabalık ailesi olanların yardımcısı olsun ben tesettürlüyüm istemiyorum ki nikah düşen biri eve gelsin de başımı kapatayım 😂