Yagmurben tansiyonunu ölçtürmen lazım 🙈 o farklı bişey ödem farklı bişey gebelik zehirlenmesi diye bişey var belirtileri bacaklarda şişme yüksek tansiyon bide idrarda protein kaçağı olması eğer bacaklarınızda şişlik varsa sabah akşam gidip eczneden yada sağlık ocağından tansiyonunuza baktırın 14/8 in üstündeyse doktor a gidin acilden