Ebru_57 merhabalar öncelikle benimde 2 buçuk yıl hiç korunmamamiza rağmen çocuğumuz olmadı herhangi bi sorunumuz da yoktu yani hafif yumurta tembelliği disinca tedavi ile de olmadı en son gittiğimde doktor kontrolüne hani tedaviyle olmuyorsa doğal yollarla dene dedi aktarlardan macun vs. Falan al dedi zaten onlar biliyordur dedi gittim aldım hem kendim için hem eşim için ikimiz aynj anda yiyiyorduk macunları hayıt suyu 2 litre içtim bı ot verdi onu içtim her gün eşime muz yediriyordum kendim yumurta haşlayıp yiyiyordum araştırıyorum yani kısacası ne iyiyse onu yiyiyordum çok şükür o ay hamile kaldım bence deneyebilirsiniz eğer ciddi bı sorununuz yoksa her yol denenmeli bence en son benimki de oyle oldu şükür şimdi 27+3 olduk çanta hazırlığına başladık darısı size inşallah unutmadın 2 ay klomen de kullandım folik asit aile hekimine yazdiriyordum