Iyi geceler kızlar bir kaç gündür bu şekilde bir ağrı oluyor.karnimin üst kısmında oluyor. özellikle akşamları başlıyor ilk gebeligimde yaşadım mi hatırlamıyorum ama bu gebelik zaten başlı başına çok zorluyor beni hayrlsiyla doğursaydım 🙈 lütfen yalnız olmadığını söyleyin