Melisaaaaamom Bugün kontrolüm vardı doktor durduk yere sezaryen dedi gebelik zehirlenmesi yaşarsın dedi aramizda böyle olanlar varmı ben çok tedirginim bu konuda
Symaaas Melisaaaaamom durduk yere demez bir sıkıntınız vardır yüksek tansiyon büyük ihtimalle canım baş ağrın falan oldumu bu zamana kadar hissetmiş olabilirsin aslında
poyrazin_annesi28 Melisaaaaamom benim de acil yatısım yapılmıştı. Tansiyonum 1 kere yüksek çıktı ve çok fazla ödemim vardı. Haklı sebeplerle bu şekilde söylemiştir. Ama ben oncesinde suni sancı denedim başarısız olunca sezeryana döndü
Smyycshn Bunun için tansiyonunuz yüksek olmalı aynı zamanda tahlillerde protein kaçağı olmalı. Tansiyonunuzu kendiniz takip edin bence. Aynı zamanda tahlil isteyin
Melisaaaaamom Symaaas bas ağrım oluyordu arada bir halsizlik oluyordu haylada var ondan mı kaynaklı acaba ben kayinvalideme söylediğimde dedi normaldir hamilelikte görülüyor dedi bu halsizlik