Mlsfcr canım bunu kendine göre ayalrasan daha mantıklı mesela ben Biberon 1 tane aldım 2 3 tane al diyen var falan yada Alt Açma bezi tek kullanımlık alınan var ben yıkanabilir silinebilir sürekli kullanılacak şeyler aldım çöp atığı oluşturmak dünyaya suç gibi geliyor bana göğüs pedi yıkanabilir aldım mesela tek kullanımlık lar surkeli çöp israfı kendin internetten listeler den bakarak not defterine liste yap çevrende hediye veren yada doğum yapmış kişilerden de alacakların olabilir ben çoğu eşyamı görümcemde aldım doğru düzgün alışveriş bile yapmadım ❣️