33 haftalık hamileyim hamileliğim ilk üç ayı d vitamini kullandım sonra baya tiksindim içemedim sonrasından hep unutum bir yazı okudum bu haftalarda d vitamini çok önemliymiş d vitamin eksikliği gebelik zehirlenme etkisini artıyormuş d vitamini kullanmayan var mı birşey olur mu acaba bi korktum ya