Feyzaclk benimde 2 gün oldu ve çok fazla inmedi henüz 6 aylık hamile gibiyim birde ödem oldu tüm vücudumda her gören çok şişmişsin diyo ve psikolojimi bozuyolar, doktorum göbek için şuanlık korse değilde çok sıkmadan bi bez parçasıyla sar sonrasında korse kullanırsın dedi