Tugraseda Benim saçım kendi dip rengime yapılmıs ombre. Baya yoğun sarı kullanıyorum. Suan kulak üstü hizama kadar dibim uzadı taktir edersinizki iğrenç duruyo. Kuaförümde biraz daha uzasın saçında kopma olur diyo. Nasıl bi uzatma yöntemi deniyebilirim