Suule94 Gencoglugizem bende yarın tam 8 haftalık oluyorum 😂 Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🥰
Nur_50 Gencoglugizem bende 11+3 oldum 😃 bugün kontrolüm var 3 haftadır kalp sesini duymadım merak ediyorum.😃
Blueberry0 Gencoglugizem bulantıların nasıl benim o hafta deli gibiydi kusmaktan ölüyordm🙁yeni yeni azalmaya başladı
Gencoglugizem bastet ayyy çok dua et ben daha h doktora gitmedim ve sesini dahi duymadım herşey yolunda gider inşallah 🙏🏼
Blueberry0 Gencoglugizem ayy bilirim bilirim çok kötü . doktorundan prilam dr isteyebilirsin çok dayanamazsan, ama ben hiç kullanmadım yutamıyorum hap 🫣
Gencoglugizem Blueberry0 yok ben ilk gebeliğimi düşük yaptığım için folik asitten başka hiç bir ilaç kullanmayacağın 😒
Nur_50 Gencoglugizem 6+2 duydum kalp atışı bebiş gördüm 8 haftalık gittim kalp atışı duydum doktor 3 hafta sonra ramdevu verdi o yüzden yoksa sıkıntı yok çok şükür.😃