senasu Aslan ve Arslan çok güzel bence 🥰 bi. Öneri de ben eklemiş oldum
Ben oğlum olursa Asil koymak istiyorum çok asil bi idim değil mi
Kahramankentli gerçekten öyle güzel bi isim
Kıvanç bence 😍 Kıvanç ismini çok beğeniyorum ben 🥰
defneveannesii_ bencede Kıvanç çok güzel bi isim eşimin sanki içine sinmiyor 🥲