Defne_e 36. Haftadayiz hala geceleri 1 tane içiyorum içmediğim her gün mutlaka kustum ilk aylarda 3 adet şeklinde kullandım şuan tek adetle devam ediyoruz doktorum sadece bırakmayı dene dedi onun dışında herhangi bir zararı olur demedi bende bir zararini görmedim çok şükür eğer size de iyi geliyorsa yaşam kaliteniz için bile kullanmaya devam edebilirsiniz mide bulantısı da kusma anıda çok zor ve kötü ilk ayları çok sallantılı geçmiş biri olarak korkuyorum ve hala içmeye devam ediyorum haftanız ilerledikçe goreceksiniz mide bulantıları ilk aylarda olduğu gibi olmasada geri dönüyor