Aldığınız kilo haftanıza göre gayet normal bence. Bu karın büyüklüğü iç karınla ilgili bir durum bildiğim kadarıyla, iç karnın genişse göbek daha büyük ve sivri görünüyor. Minyon kadınlarda da mesela daha büyük görünür, örneğin ben ☺️ Bana da aynı şeyi diyorlar hemşire dedi hatta karnın daha büyük görünüyor diye. Amaaan bebek sağlıklı mı? Gerisini boşver :)