Letu+Ovitrelle kullandım olmadı bundan önce zaten benim evlendiğim ilk aydan düşüğüm var şimdi ise hiç kalamiyorum doktor 1 sene dolmadan eşine bakamam diyor bunay da klomen+çatlatma iğnesi vuruldum bu ayda hiç ama hiç ümitli değilim ama yumurtalarım 20 mm büyüyor ben anlamıyorum ne zaman gitsem doktora harika ilerliyor süper ilerliyor ama bir icraat yok çok yıprandım artık