Bugün kontrole gittim ve ilk nst de bebeğin hareketi yoktu. Doktorum tatlı şeyler yiyip tekrardan çektirmemi istedi. İkinci de hareketleri göründü ama 1 haftadır falan böyleydi zaten. Doktorum eğer düzelmezse yatırcam demişti neyseki ikinci de güzel çıktı ve gerek kalmadı ama aklıma düştü bi kere 😣aynı durumda olan ya da bu durumu yaşayanlar var mı 😣