Kzbnzm1997 Hanımlar yardımınıza ihtiyacım var Ankara zakai Tahir Burak hastanesine giden hanımlar var mı ☺ ☺
petitehatunn Devlet hastanesidir. Özellikle kadın doğum üzerine kurulu olduğu için inanılmaz kalabalıktır. Doğum için bile sıra bekleyebilirsiniz😒 Refakatçi kabul etmez. Bebeğinin herşeyiyle normal de doğursan sezeryan da her halukarda sen yaparsın. Erkekleri içeri almıyorlae diye de bir duyum almışlığım var. Ama doktorlarına bişey diyemem illaki çok iyidirler. sonuçta kadın doğum hastanesi
Kzbnzm1997 petitehatunn onu demeyecektim ayy 😄 orda ikili üçlü tarama falan yaptıran var mı ☺ ☺ yani kaç günde çıkıyor sonuçlar
Kardelennnnnuygr petitehatunn dediğin hepsi doğru yalnız doktorlarda değişik suriyelilerden bıkmışlar sinirlerini kendi vatandaşlarından çıkarıyolar
Kzbnzm1997 Hayal-umut ben hastaneyi aradım sabah yaptırırsanız öğleden sonra çıkar demişti bana ozaman doğru değil yalan söylüyolar
Hayal-umut Kzbnzm1997 ilginç cnm 😊çünkü kanı verince sana şu gün gel diyorlar o güne çıkmış oluyor oda 2liyi 1 hafta sonraya 3luyu de 3 gun sonraya gün vermişlerdi
Hayal-umut Kardelennnnnuygr ben de oraya gidiyordum memnun kalmıştım doktorlar iyiydi gittiğim zaman. Şuan sadece rutin kontrollerim kaldı o yüzden mesafe uzak diye bırakmak zorunda kalmıştım