Minesmz canım benim ağrım hiç geçmiyordu ya, sürekli ağrıyordu bilmiyorum herkeste aynı olur mu, çok nadiren geçtiği oluyordu nefes alabiliyordum 😂 doğum sancıları bana çoook çook kolay geldi o yüzden, hatta doğuma böbrek ağrım var sanarak gittim yine