Mucizeveannesi İkiz kızlarıma isim konusunda eşimle bir türlü anlaşamadık o direk mihran &miray dedi Benim bulduklarımı hep irdeledi İki isim sevmiyorum ama mecbur kaldım ve onunkilerin yanına ekledim sizce dışardan kulağınıza hangi versiyonlar hoş geliyor 1.bebek❗️ MELİS MİHRAN MİNA MİHRAN 2.bebek❗️MİRAY EVA MİRAY NEVA MİNA MİRAY Artık karar verip çikolatalarının siparişini vermek istiyorum çat diye Doğum olsa eşimde bulduklarını pat diye koyar🙈
Puhukuzusu Mucizeveannesi Benim görüşüm, ikisine de birer ad koyun, nasıl olsa iki taneler 🤗🐣🐣 iki tane en beğendiğiniz ismi birer birer verin.
oglummehmedim Hepsi ayni degilmi ya😄Beynim karisti boyle karisik bisey koymayin bence tek isim koyun yeter yine hayirlisi olsun
Mucizeveannesi oglummehmedim canım benim koca kafalı kocam birine mihran birine miray dedi benim bulduklarımıda beğenmeyince,bende onunkilerin yanına uyumlu isimler buldum haklısın karışık gibi ,ama işte ikişer isimleri olacak mecbur🙄
Mutlulugum Bence cok cok fazla duruyor birde ikizler. Tek isim daha uygun birini esin digerini sen sec olmazmi
Mucizeveannesi Mutlulugum olamadı işte ☹️Beğenmedi benimkileri böyle bir çözüm buldum herkes kendi ismiyle seslenir artık
oglummehmedim Mucizeveannesi 😀😀😀hayirlisi canim sag salim gelsinler insallah isminin farki yok bir isim daha cok kullanilir zaten sen hangisini seviyosan onu dersin babalarida kirilmasin🤗
Elfnannesi Mucizeveannesi ayy çok karışık değilmi🙈 Okurken bile kafam karıştı Yarın bu çocuklar büyüyünce arkadaşları nasıl aklında tutsun Aynı tekerleme gibi kartal kalkar dal sarkar 😅
Tatlihamis Birine miray birine simay koyun iki isim olunca hiç olmamış ikisindede aynı isimler hoş değil bence
Esra_annee Mucizeveannesi Melis mihran 💕 miray Neva çok hoş 😍 zaten Neva bereket çekirdeği demek ve isim çok tecelli ediyor bebekler üzerinde yeğenimin adı Neva Nur ben koymuştum Allah sizin meleklerinizi de bereketi ile gelmeyi nasip etsin 🙏🏻💕