Sevda_ege Merhaba kızlar 11 haftalik hamileyim saçımı boyamam lazım bebege zarar verir diye korkuyorum hamilelikte boyayan varmi ?
Miamor0121 Meleklerininannesii Ya aslında boyanın bebeğe zararı yok sadece kokuları anneye ağır gelebilir diye sakıncalı yani sen dikkatli davranıp kokuyada engel olacak biseyler yaparsan sıkıntı olmaz canım
Gencanne2 Meleklerininannesii 37.haftaya girdim şuan boyatıyorum kuaförde. Ama doktoruna danışmadan yapma bence
Meleklerininannesii Gencanne2 bende 36. Haftamdayim canım doktor boyatabilirsin dedi ama bende 37 de düşünüyorum zaten 38 de doğumum var senin doktorun 37 yi Uygun gördü mü peki
Gencanne2 Meleklerininannesii ilk gebeliğimde sormuştum ben. 3.aydan sonra boyatabilirsin ama boyatmasan daha iyi demişti. Bu sefer sormadan boyattım ben 🙈
Meleklerininannesii Gencanne2 neden tehlikeli acaba hamilelikten tamam kimyasal ama hani ne gibi zararı oluyor
Gencanne2 Meleklerininannesii saç diplerinden emilen kimyasalların dolaşım yoluyla bebeğe geçme riski varmış. Kimyasaldan dolayı yani. Birde kokusu ağır ve rahatsız edici olduğu için hamilelere önermiyorlar
Meleklerininannesii Gencanne2 anladım canım sanırım oda bebek de bir rahatsızlığa veya Allah korusun ölüme mi sebeb olabiliyor korktum bende şu an
Anneliblog22 Benim de saclarim asiri beyaz boyatmayi cok istedim ama doktorum yiyemedigin hicbirseyi yüzüne ve saçını sürme dedi bebeğim den önemli değil diye boyatmadim 36.haftaya geldik doğumdan sonra boyatacagim