26.haftada başladı benim sağ el orta parmak ucundan 30.haftadayız şu an sağ el.serce parmak hariç uyuşuk hiç geçmiyor sol da başladı özellikle sabahları parmaklarımi bukemiyorum ağrısına ve uyumasına uyandigim çok oldu doktor hamilelikten ödemden dedi doğumdan sonra bi süre daha olur sonra geçer dedi tek korkum bi sabah kasılıp kalmak elimi hiç hareket ettiremezsem diye korkuyorum inşallah öyle şeyler olmadan kavusuruz yavrularimiza