Sedayznn der aslında ama anasının tansiyonu şekeri var ya birşey olacak diye korkuyor hep annesini savunuyor 9 yıl oldu evleneli halen annesine laf söyletmez tamam bende hiç söyletmem ama bizimkiler söyletmez çünkü onların yaptığı hiçbirşey yok 2 erkek kardeşler kaynım ayrıldı bekar sorumluluğu yok bakacak yine ben yine eşim kaynana da demez büyük oğluna kardeşinin eşi hamile gelin bakamaz sen bak diye YÖK illa biz😡😡😡