glsn19 Kızlar internette bazı yerlerde içilir yazıyor bazı yerlerde içilmez yazıyor. 10 haftalık gebeyim ve cok özledim yesil cay icmeyi korkuyorum doktoruma sormayi unuttum. Bilgisi olan yazabilir mi
Aslan10 glsn19 aşırıya kaçamak şartıyla hafta da 1 2 içiyorum papatya şeftali çayı yeşil çayı istediğimi doktorum fazla içmediğim sürece iç kısıtlama yapmıyorum dedi anım çekeni içiyorum
Nazalex glsn19 bana kesinlikle içme dedi. Tansiyon yapıyor ve vücuttan su attığı için zararlı demişti. Ihlamur hariç tüm bitki çayları için
Mutluemos glsn19 vallaha kuşburnu yeşil çay diye ağlıyordum doktorum izin vermedi 9 aydır ağzıma sürmedim nane limon ıhlamur nar çiçeği Allahim kriz gibi aklıma geliyor ama içmiyorum
Tayyibe42 glsn19 bazi çaylar zararliymiş arastirarak icmek lazim ama aşiri olmadigi surece tuketebilirsin. Ben tuketiyorum arada canim isteyince, siyah çayi az için diyor doktorlar
Eebb glsn19 sana yazmadım diğer kişiye ama senı nasıl oraya ekledım buraya eklendı bılmıyorum kusura bakma