bernayerli Detaylı ultrasonda 3 hafta geri çıktı bebeğim ve 2 böbreğinde de genişleme varmis, diğer organları guzel dedi doktor, bu tedavi edilir bir şey mi yasayan var mi?
elifozr bernayerli benim de aynı şekilde Detaylı ultrasonda görülmüştü bebeğim erkek ve ultrasonu yapan doktor özellikle erkek bebeklerde çok fazla görüldüğünü genellikle geçtiğini ama geçmese bile doğum sonrası takiple tedavisinin olduğunu anlattı bebeğim henüz doğmadı kadın doğum doktoruma her gittiğimde soruyorum şuana kadar bi sıkıntı olmadığını söyledi inşallah da böyle gider
Dygsnkgl Bebeğim suan 8 aylık gayet sağlıklı düzenli takip altında tutulursa sorun olmaz canınızı sıkmayın doğduktan sonra çocuk nefroloji uzmanına gösterin ben devlette zaman kaybetmek istemediğim için özele gittim üniversite hastanelerinde oluyo bu bölüm genelde yada kapsamlı büyük hastanelerde
Nur001 Bizim detaylıda çıkmıştı zamanla gebelik ilerledikçe geçebiliyormuş . Bizimki geçmedi ama ilerlemedi de doğduğunda çocuk doktoru düzenli takip yapıp takip ediyormuş . Erkek bebeklerde sünnet olunca kız bebeklerde de ilk idrarla düzelebiliyormuş. İnternette felaket seneryoları var ama onlara bakma derim beni doktorum çok rahatlattı bu konuda
Nur001 Gelişim geriliği de 36 olduk hala var ama hiç önemli değil beslenmene dikkat et canım geçer Allah’ın izniyle 😊
Nur001 2prensesannesi50 bilemiyorum ki ama sanmıyorum alakası olsa doktorlar bu konuda bilgi verirdi diye düşünüyorum gelişim geriliği o kadar çok duyduğum bişey ki bu aralar korona aşılardan vs diye bile duydum bir çok bilgi dolanıyor ama bilimsel b i kanıt yok
bernayerli 2prensesannesi50 Ben im duyduğum gelişim geriliği olduğunda bebek en fazla kanı beyin ve kalp icin kullanırmış o yuzden böbreklerde genişlemeye sebep olurmus ne kadar doğru bilmiyorum ama burda okumustum