Geçen yıl 1 nisanda hsg çektirdim 19 mayısta hamile olduğumu öğrendim hsg çektirdikten sonra 1 defa adet gördüm bende bir problem yoktu eşimde sayı ve morfoloji problemi vardı doktorum sende bir problemin yok nasıl 2 yıldır hamile kalamadın eşimin durumunu anlattım hsg çektirdi 3 ay gelme hamile kalırsın dedi nasıl oldu anlamadım hemen hamile kaldım şimdi bıdık hanım sürekli benimle oynayın diyor 🥰