duygusakalli Sevgili anneler merhabalar; 39+2 hamileyim. Bebeğim her an gelebilir. İzmir’de yaşıyoruz ve hava çok sıcak. Böyle havalarda bebek için ne yapacağız? Evimizde klima yok. Bebeğe zarar verir mi bu durum
tubimom duygusakalli klima sağlıklı bişey değil zaten ince giydirin baktınız çocuk isilik oluyor zibinla tutun valla ben sakaryadayim burası bile yanıyor
Alposannesi14_ duygusakalli ince giydirirsin canım bişey olmaz, benim evim de aşırı sıcak sadece zıbın giydiriyorum gece de ince Bi müslinle üstünü örtüyorum, 1 aylık bebeğim de bu arada
Bir_tirtilannesi duygusakalli manisadayim bende henüz 24 günlüğüz tek zıbınla duruyor bebeğim ve hergun mutlaka banyo yaptırıyorum ilk günlerde üşür bebis ama 1 haftadan sonrs ince giydirirseniz birşey olmaz banyo yaptırmanızı tavsiye ederim hem isilik olmuyor hemde bebis rahatliyor sağlıkla gelsin inşallah minik 🥰