Dilara9422 eğer imkanın varsa evet ama maddi olarak ihtiyacın varsa bilemiyorum bende öğretmenim 1 sene kendim bakcam sonra yarım dönem kayinvalideme sonra yaş tatili geliyor yine hep benimle olcak bu şekilde ayarlama yapmayı düşünüyorum bide benim çalışma saatlerm daha az, yani imkanin varsa eşin haklı ama maddi olrak ihtiyaç da varsa 1,5 yaşında verenler var. Ben 40 gunlukken bakıcı vermiş annem mecburen kimse gelmemis kendisi de polis ücretsiz alırsa doğru görevi uzuyordu yani hayat şartları 🤷