Eliyy benimde çok olmuştu öde korkmayın 10,12 güne geçmişti benim ki ayaklarınızı kalp hızasından yüksek tutun altınıza akıp oturmayın sallanır pozisyonda bırakmayın daha da arttırıyor bunlar bol bol su tüketin artması korkutmasın geçiyor bi şekilde benim en son ayagımın üzeri içi su dolu balon gibi sallanıyordu yürüdükçe hareket ettikçe kiraz sapı Çayı önerdi bana doktor ödem attırıcı olarak tükete bilirsiniz