Annelik0707 Merhaba Klomen kullanmaya başladım fakat aşırı mide bulantısı yapıyor sizde de oldu mu acaba birde kilo yapıyor mu öyle yazılar gördüm de kullananlar yardımcı olabilir mi
Brcpg Annelik0707 her hangi bir yan etkisini yaşamadım ben de 2 ay kullandım. Psikolojik olarak kafanızı boşaltın stres yapmamaya çalışın kendinize hobi edinin mutlaka . Bu tedavi sürecinizi daha da kolaytiracaktir.
aysenuroztunc Annelik0707 bende yutamadığım ağzımda hafif eridiği zaman bulantı yapıyordu tadı gerçekten çok acı