Mervis1240 Bende ilk doğumum sezaryen Ortadoğu da yaptım,cok memnun kaldim .Ama akrabamız gece normal dogum yaptı makata kadar kesmiş doktor çok sıkıntılar yaşadı,ve aynı gece yan odada kadın kendi başına doğum yapmış haberiniz olsun .Normal ve gece dogumlarinda iyi değiller.Planli sezaryende teyzemde bende memnun kaldık