Ewet ewet 315 tabi bi değişiklik olmadıysa fiyatlarda 😃 doğum ücreti hakkında bi bilgim yok benim doğumum Ocak da nasip olursa ee malum fiyatlar dewamlı değiştiği için sorma gereği de duymadım 🤭 ilk doğumumu şehir hastanesinde yapmıştım belki son aylarda yine oraya giderim