Nur-0101 sol tarafa yatmak öneriliyor. Bende sola yatmaya çalışıyorum ki rahat ettiğim bir pozisyon. Ama sürekli aynı pozisyonda kalmıyorum. Sağıma da dönüyorum, sırt üstü de yatıyorum. Gerçi sırt üstü yatma kısmını uzatmıyorum şöyle bir belim rahatlasın gibisine yatmaktan bahsediyorum. Sırt üstü yatınca kan akışı duruyormuş sanırım