Birbahargunu Philips avent in hangi emzigini almam gerek ultra Air, ultra yumuşak, gece gibi çeşitlerini görüyorum özelliklerini bilmiyorum en iyisi hangisi
Zumra_elif61 Birbahargunu en iyisi ultra air ama bunun gece parlayanının alın yatakta bulması kolay oluyor parlıyor buna alışan değiştirmiyor bi daha emziğini biberonumuz en ucuzu wee idi emziğimiz avent ultra air di
Renaaa Birbahargunu biz gecelleyin ışıltılı olanı aldık İlk 40 gün kullanmayacam ama Öyle karar verdim
Zumra_elif61 Birbahargunu aynen canım ama vermemeye çalış meme reddi yaşadım ben sütün bol olursa emziği verme sonra gece gece takır tükür mama hazırlama derdin oluyor emzirmek hem en kolayı hem en sağlıklısı şimdi gene gebeyim vermek gibi niyetim yok inşallah da vermem 🥰
Birbahargunu Zumra_elif61 teşekkür ederim dikkate alacağım aslında ileride vermek için düşünmüştüm pek bilgim de yok zaten ilk tecrübem sağ olun 🌷