tlhmrv Aysedemirr korse tak canım yada karnına şal sar eskilerin kuşakları gibi .bn korse kuşak takmadım baya kaldı göbeğim çok pismaan oldum şimdi yine hamileyim takcam artık
Tugceee95 Aysedemirr 20 gun ıldu dogum yapalı 1 hafta gectıkten snrs doktorumun tavsıyesyle hemen takmaya basladm korse ne göbek kaldı nede göbekte. sarkıntılık hemen tak derm canm
Mavi-koltuk tlhmrv kaınvalidem şal sarmış aradan pırtlayan yerler olduğu gibi kaldı diyor tabi herkesin vücudu kendine ama korse daha iyi olur sanki ilk hamilelim doğumu yaparsam inşallah bende kullanıcam 💗
Tugceee95 Tgbnrbltt markayı hıc blmıyorum canm arkdasımdn aldım bende ama önü cıt cıtlı uc kademeli olanlardan bana cok iyi geldi onlar baktım smdi dedgınız markanın aynısı bendeki olanda