Hnd3535 benim de çok şiddetli baş ağrılarım oluyor. Özel hastane açılınca gidiyoruz serum ve parol takıyorlar. Yarım saate agridan eser kalmıyor. Hastane çıkışı eve gelip dinleniyorum. Çok faydası oluyor. Ağrıyı çekip kendini strese sokmak yerine hastaneye gidebilirsin.