Mommybabyy alyamm_33 günüm geçti Bi kaç gün daha bekleyip betaya baktrmayı düşünüyorum daha önce kimyasalım var
alyamm_33 Mommybabyy Rabbim inşallah korktuğunuza uğratmasın sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin ben de çocuk tedavisindeyim reglıma 9 gün kaldı ne zaman yapsam diye sabırsızlanıyorum
umutlubianneadayi Mommybabyy ne kadar belirgin çıkmış ya hayalimdeki test resmen ❤️ Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 😍 bizleri de unutma dualarında 🥰
Mommybabyy umutlubianneadayi Allah bir an önce hayallerinize kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Amin inşallah çok teşekkür ederim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻💜💜 Asla unutmam bende az beklemedim Allah isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 🤲🏻
Mommybabyy alyamm_33 Amin inşallah 🤲🏻 🤲🏻 Allah bir an önce sizlere de nasip etsin 9 gün sonra beklediğinize kavuşun inşallah 🤲🏻 🤲🏻 🤲🏻