ezgisunr Hanımlar tsh değerim 3.16 çıktı sizce de normal bir değer değil mi ilk trimesterdayım dahiliyeye yönlendirdiler bunu yaşayan var mı
MasalAlparslanMom ezgisunr normalde sınır 4. Ama hamilelikte 2,5 ve altında tutmak gerekiyormuş.benim 5.80 çıktı dahiliyeye gittim 50 mg lik ilaca başladık
Muhkub60 Hamile olmasan normal bi değer ama hamilelkte 2 buçuk altı isteniyor. İlaç kulnmıyorsan ilaca başlanır kullanıyorsan dozu arttırılır. Ama korkulacak bi değer değil.