Kizlar ben doğurdum
38+3 de 12 temmuz da kızım dünyaya geldi.
Bu program da cok şey öğrendim çok şey paylaştım özellikle yazmak istedim.
Sağlık problemlerim nedeniyle spinal ile sezeryan doğum yaptım. Her anı gördüm ilk başta çok heyecan yaptım tansiyonum düştü ama bebeğimin sesini duyunca gecti kizlar. Cok guzel bir duygu sakın korkmayın sezeryan da cok zor değil ikinci gün tek başıma lavaboya gittim ayağa kalktım. Herkes normal doğuracak diye bisey yok. Kızım suan yanımda yatiyor Allah hepinize nasip etsin