Merhaba kızlar. 20+5 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı cinsiyet öğrenmek için gittim darmaduman oldum hastanede. Doktorum dudak ve damak yarığı görünüyor dedi beraberin de başka hastalık taşıyor olabilir dedi ve tekrar amniyosentez önerdi. Daha önce ikili testin de düşük riskli çıkmıştı yapabiliriz demişti ben şatemediğim için imza vermiştim. Bugün hem dudak ve damak yarığı görüyorum hem de kalbinde sıkıntı görünüyor dedi. Biz de eşimle kabul ettik pazartesi testi vereceğim. Doktorum down sendromu yada başka bir hastalık taşımıyorsa doğumdan sanra tedavi olabilir dedi. Başına böyle birşey gelen var mı. Doktoru böyle söyleyip bebeği normal sağlıklı doğan oluyor mu? Yanlış görmüş olabilir mi diğer doktorlara da danıştı bugün 4 defa ultrason da muayene etti morelim çok bozuldu 😔😔😔 eşimle uzun uzun konuştuk bugün doktorum da konuştu. Down sendromu diyince eşim korktu biraz çevremizde çocuğu ağır down sendromu olan tanıdıklar var çok büyük sorumluluk bunu biz kaldırabilir miyiz diyor. Eğer öyle olursa başka çocuk da yapamayız hayatımız boyunca bize bağlı olacak ben kendime güvenmiyorum diyor öyle söylemesi de morelimi çok bozdu. Sorumluluğu çok fazla biliyorum eşim de haklı ama Rabbim nasıl imtihan edecek bizi bilemiyoruz ki kafam allak bullak oldu sabahtan beri 😔😔 😔