Sultan_bozdemir 13. Haftadayken disim kirilmisti çok sıkıntı yaşadım valla ağrı sızı sonra doktor imzasıyla çekildi bu seferde çekilen bölge enfeksiyon kaptı apse yaptı,şişti tekrar antibiyotik tedavisi uygulandı öyle geçti. Bence kısa cozumler aramayın mutlaka doktora gidin