Reyyan1310 ben alev orala gidiyorum,evet numarasını veriyor. Daha 2 gün önce gelinimiz alev oralda doğum yaptı pazar günüydü sancısı geldi,aradık hemen hastaneye geldi. Ve çok harika bir doktor. Normal doğum 1 300 sezeryanda 1800 1900 diye biliyorum yalan olmasın tabiki farklıda olabilir. Muayene ücretide 80 tl. Ama nisanın bütün doktorları iyi 20 senelik hekimler hepsi. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.😊