Mervemetin34 Arkadaşlar merhaba çok gaz sancısı çekiyorum 8 haftalık hamileyim sizinde aynı problemi yaşayıp kullandığınız ilaç var mı hangi haftadan itibaren kullanmaya başladınız
Agg0207 Mervemetin34 sabah aç karınla yarım say bardağına limon sıkıp karıştır baya iç ve gün içinde kuru kayisi yada taze kayısı tüket hiç ilaca gerek kalmaz ve katı beslenmeye çalış
thsz13 canım ilaçtansa bir kaşık zeytinyağı iç iyi gelecektir, aynı zamanda kabızlığa da iyi geliyor. geçmezse ilaç içersin
Nur001 Bende bundan çok çektim ama geçti sonra kendiliğinden 2. Trimesterda hiçbişey kullanmadım sadece kuru kayısı yedim