Ben 3 4 gün önce görüştüm. Doç dr için 17.000 op dr için 14.500 dediler. 6 muayene 5 nst vardı ancak ben 32.haftamda gideceğimi söyledim o yüzden mi muayene hakkı az o kısmını bilmiyorum. Bir de mesai saatleri dışında kendi doktorun gelsin istersen ekstra 1200 tl istiyorlar