ANurrr elifsen normlde bu ay takip etmedim kasık ağrım var bi test yapayım diye yaptım ama niye yumurtlama olmasın ki
ANurrr umutlu1mom yumurtlama olamaz mı ben yumurtlama diye düşündüm ama son adet tarihim 24 Haziran ama 1 temmuzda temizlendim bugünde yumurtlama olamaz Mı
ANurrr TubaGokhan reglim düzenli ama niye yumurtlama olmasın ben yumurtlama diye düşündüm çünkü 1 Temmuz da temizlendim
TubaGokhan ANurrr gerçi sayınca 20-21.gun evet yumurtlama olabilir haklısın :) saymadım çünkü geç gibi gelmişti
ASE6154 ANurrr benimde 24 haziran sat ama ben sanırım 10. Günde falan yumurtlama gördüm bitiminden, test yapmadım ama aşırı akıntım oldu
ANurrr ASE6154 aynen ötle ASE6154 elifsen tamam inşallah gebeliktir tabi ama yumurtlamaysa da hayırlısı artık
elifsen Baya geç yumurtlama ise. Değerlendirin yine de . 3 gün sonra erken gebelik testi yapın. Bazen gebelik varsa bu kadar koyu çıkıyor